2016年2月28日 星期日

28/2/16

28/2/16   SUN   COOL
新車要同佢改番個名先, 都係叫番佢個型號CUBE! 因為CUBE未有車位, 所以琴晚都係瞓街, 但唔好以為瞓街好易, 都要等位架! 朝早老公去攞番架車喺迴旋處等我地, 過去接埋程生就去畫班啦, 跟住就去咗食早餐啦, 都係去番平時嗰間, 食完就去check吓呔氣買吓嘢, 又差不多時間去接佢地啦, 車咗敏瑩返屋企我地都返屋企, 我又要變臉做惡人, 真係好辛苦, 又激到我喊, 完全冇自動自覺咁, 佢琴日話仲差一樣功課未做, 但我一check時點解呢樣又做咗D嗰樣又做咗D, 捉佢快D做又好似我錯咁! 仲仲見我咁就梗係閃埋一邊啦! 叫做做好番哂先再出去踢波囉, 我就K.O.仲仲瞓晏覺, 然後都係摺衫等等啦! 子元佢地3點幾返到嚟, 買咗外賣食, 柏仲知道有得食就醒, 咁食完都係4點多, 老公已經捉咗柏仲入房玩, 叫咗子元入房溫習, 但因為我仲收拾緊, 佢就喺到吽, 連坐去書枱都仲唔識! 又激到我顛, 浪費哂D時間, 最後我同子元喺房溫到6點多, 老公喺廳瞓咗, 仲仲就睇電視, 老公一醒就話已經咁晏, 我話差少少溫好架啦! 因為約咗今晚嫲嫲食生日飯嘛, 6點幾出發去買埋蛋糕就入青衣, 載埋嫲嫲就去愉景新城食, 去食上次好食嗰間日本嘢, 不過就要等位, 好在喺反斗城隔離, 咁可以邊等位邊比佢地睇嘢冇咁煩! 大包就自己撘車嚟, 食完豐富的日本菜就回程啦, 因為都已經9點幾! 返到去再切埋蛋糕, 食完就要回家啦, 返得去已經11, CUBE找到夜泊位, 今晚唔洗瞓街, 返到去快手K.O.仲仲, 子元仲多多事實, 我話已經11點幾啦仲唔瞓! 老公都攰冇等埋我就瞓啦!




沒有留言:

張貼留言