2016年2月15日 星期一

15/2/16


15/2/16   MON   COLD

今日要返工啦, 放咗8日半, 真係唔多願返工架, 但鬼叫你窮呀頂硬上! 朝早8點多起身就馬上梳洗, 8點幾阿媽過到嚟, 交接好我就出門口, 唔食咁飽早餐只係買咗燒賣同咖啡啫! 返到公司都係hea吓等落鋪頭拜神, 我就過番手機D相落電腦, 10點多影吓相咁就落鋪頭, 落到去都係hea, 影吓相拜吓神就轉場去富豪午飯, 你話D嘢食好好好正咩又未至於, 但都係好味GE, 食到差不多2點先散水, 我都冇去咩地方, 直接撘巴士返美孚, 先去銀行入番錢, 再去街市買餸, 諗住呢幾日都要煮就買足3日餸, 抬住一大堆餸行返去啦, 返到去柏仲瞓緊, 子元就梗係掛住玩冇溫習架啦! 叫佢去溫默書, 我就整吓餸, 叫阿媽幫子元默埋書佢就可以放工啦! 本來諗住整定餸, 但柏仲醒咗, 痴住我唔放, 係之後忍心放低佢去整嘢, 不過老公提我先記得話咗今晚去食蛋黃哥嗰間餐廳, 於是D餸就整起咗唔食住! 柏仲係咁扭我就諗住比包奶佢飲, 點知搵極都搵唔到承住包奶個框, 好明顯柏仲唔知收咗去邊, 搵哂全屋都冇, 真係你一放棄唔搵就出番嚟, 原來喺lego盒最底! 收拾好就出門口, 約咗老公喺葵芳等, 食蛋黃哥餐廳, 嘢食一般啦, 主要喺食個主題啫! 係咁影吓相咁囉, 柏仲就係咁chok, 引到隔離姐姐都支持佢唔住! 食完行咗陣葵廣就回家啦! 如常細路們沖涼瞓覺, 我地都係睇吓電視hea吓咁啦!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言