2016年2月5日 星期五

5/2/16


5/2/16   FRI   COLD

今日又要請半日假, 不過係請下午! 朝早如常咁揍子元校車啦, 不過喺屋企時就好忙亂囉! 返上樓搞掂柏仲就出門口, 今日又係華服日, 仲仲同婷婷今日肯一齊影吓靚相啦! 我就買埋早餐返工啦, 朝早都有做吓公事做吓自己嘢, 今日姑姐接仲仲放學, 學校年宵又有好多嘢攞返嚟, 仲有隻豬頭帽, 個個都好得意! 下午放工前收到大包電話, 話轉咗去D2食飯, 我都奇怪架啦, 最終梗係等又等唔到位, 又要去番盈暉嗰邊食, 跟住就跟老爺車出番美孚, 因為我仲未買餸, 佢就車奶奶返去青衣, 嗰時已經2點幾, 真係怕買唔切呢! 因為子元3點放工我仲要趕返去等佢校車嘛, 先去百佳買咗雞呀嗰D, 跟住再去街市買菜買魚等等, 試吓整粟米魚肚羹, 仲仲買到魚GE時候已經瞓咗, 返到去都可以繼續瞓, 我就好忙咁整餸, 子元放學返嚟就任佢休息睇電視囉, 反正功課都係假期功課, 仲有時間做! 整到4點幾就摺衫, 柏仲瞓到5點先起身, 快手執好嘢出門口, 因為5:30又合唱團, 空檔時間去咗759入貨, 正價先有6, 唔係正價的就唔會買, 哈哈! 買完返去坐陣佢地就放, 但因為敏瑩今日喺學校可能扭親腳, 所以游唔到水, 子慧又怕凍親因明天跳舞比賽, 所以得子元一個游, 我就揍埋子慧返屋企先, 但原來叫佢睇住仲仲係唔得, 唔怪得Gloria唔生! 煮起飯比柏仲頭圍食先, 由於兩位女士唔洗沖涼, 所以早咗開飯, 食完吹吓水洗埋碗拖埋地都係10點多, 10點幾佢地都未走我都沖涼先啦, 因為要睇J2套劇呢! 最終睇埋小龍女先瞓!
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言