2016年2月25日 星期四

25/2/16


25/2/16   THU   COOL**
今日柏仲喺我地出門口前都係醒咗, 但老公就瞓到豬咁, 所以都係要帶埋佢落樓, 而家冇咁凍都仲可以的! 搞掂就返上樓執埋嘢行, 雖然N組的野餐活動9:30先開始, 但都要一早入去接更揍婷婷, 所以都係要咁早, 最搞笑係仲仲入咗學校又冇得入課室, 佢覺得好奇怪! 揍咗婷婷我地就去咗太興食早餐, 然後老公就負責仲仲啦, 我要去返工, 朝早係咁收佢地D, 都幾好玩GE! 午飯後都係睇吓電視啦, 下午又係做吓公事做吓自己嘢, 因為有個新請廠的員工在學習用program, 所以今日大家都冇咩講! 夠鐘就放工, 買咗餸返去就準備出門口, 老公話想食米線喎, 咁就出咗去食, 然後返咗百佳, 本來只係諗住買明天子元午飯的餸, 但最終買咗好多嘢飲, 當然係平啦, 9蚊有6! 買完返上去快手沖涼打暈仲仲, 子元就要對功課, 都有錯但冇琴日咁過份囉! 叫做10點幾我已經可以沖好涼, 不過有幾機衫等住我摺, 結果摺到睇神鵰俠侶先搞掂, 咪睇哂先瞓囉!

沒有留言:

張貼留言