2016年2月27日 星期六

27/2/16

27/2/16   SAT   COOL
今日子元家長日, 但佢又要踢波比賽喎, 所以一朝早起身揍咗子元比契爺, 帶佢過去球場, 我搞掂仲仲就去地鐵站同老公會合, 因為要過敏瑩屋企接更, 佢地8:30見家長, 咁用佢地屋企做基地, 細路就喺屋企, 大人就出出入入囉! 敏瑩9:15YMCA學嘢, 咁我就揍佢過去, 老公就揍住仲仲, 揍完敏瑩返返, 我地又等夠鐘就去學校見啦, 葉老師真係比較少嘢講, 不過佢比較負面D, 加上子元又係比較搞事D, 所以都係覺得佢GE多嘢講係麻煩事, 希望出年轉過個班主任會好D! 另外又係講佢歌詠班時唔夠合作囉, 唱唱吓又會停又唔交戲扮唱, 但佢又好積極要去練, 咁先矛盾! 都快手見完就去會合程生佢地, 因為要去接敏瑩, 同埋要去報復活節YMCA托管班! 約咗喺巴士站等, 但老公話佢之前訂咗嘢想去攞先, 咁我地咪過去YMCA先囉! 安頓好敏瑩我同程太就去另一間YMCA報名, 報好了程太就返去先, 咁我就等收據同埋會合老公, 打比佢話搞掂問佢喺邊, 佢話喺樓下, 咁我就落去啦, 但都見佢唔到, 就喺呢個時候佢喺架車到行過嚟, 叫我地上車喎! 我嗰吓真係唔知驚喜定驚嚇囉, 你買咗架車, 做咩會買車架, 你邊有錢買錢供車呀, 車位呢油呢, 點頂呀? 十九幾萬個問號喺個頭頂! 我估我當時個樣真係好好笑, 不過未得閒答我住, 因為要同休會合接番子元先! 子元原來早過我好多就知道daddy買咗車, 佢都真係口密呀! 所以佢應該冇我咁驚訝, 只係開心囉! 老公叫做慢慢答番我D疑問囉, 架車係二手車, 連稅5, 零首期月供$1300, 佢話佢cover到喎, 咁都買咗囉, 我可以點呢係咪, 唯有接受同埋我再慳D! 新車落地去邊呢, 都係原先決定咁去Mega box, 出乎意料咁冇咩人泊車喎, 去到先食咗嘢, 然子元見到嗰間立體影像館又話要入去, 其實我勁唔想GE因為好無聊仲要收$100, 但老公話不如比子元入去, 佢打暈仲仲, 咁入到去點都影到夠啦, 佢比柏仲入埋去影, 不過因為係恐龍, 仲仲都驚呀, 因為見到有隻係血盆大口的恐龍, 嚇到佢即刻喊! 所以抱番佢出去瞓覺啦! 我同子元就係咁玩囉! 睇完哂就同老公會合, 子元話去睇書局, 又買咗本書但係漫畫, 跟住就去行ikea, 又去攞吓靈感囉, 行完去買嘢食時柏仲就醒, 真係醒得合時! 咁跟住咪去咗AEON睇玩具囉, 我就去睇10蚊店, 但仲仲竟然扮大事, 搞到又要上去換片室換, 比佢地玩陣遊樂場就去反斗城, 5點多就走啦! 約咗程家晚飯, 先去長沙灣買粥比Fiona, 因為佢腸胃炎, 跟住去到程家安頓好, 我同程生落咗去買晚餐外賣返上去食! 今晚早D走啦, 程家要休息, 93到就走啦, 返到去快手K.O.咗佢兩個就可以休息啦!


















沒有留言:

張貼留言