2016年2月16日 星期二

16/2/16


16/2/16  TUE   COLD

今日真正要開工了, 但完全提唔起勁啦, 都係hea, 冇咩急都唔會做住啦! 朝早柏仲7點幾醒咗, 自己喺房玩一輪啦, 咁差不多8點我起身服侍好佢就準備返工! 返到去都係做吓自己嘢過吓相咁啦, 之後都係勁上網, 午飯去咗買飯, 食完都係打吓機睇吓電視! 下午又係喺網上世界遊走! 放工就返屋企啦, 我返阿媽就閃啦, 叫子元睇住仲仲都係一般, 柏仲成日喺廚房門口嘈, 比我狠鬧一轉後就眼濕濕咁走返去梳化, 咁等我整好嘢咪出去同佢解釋囉, 要煮飯點抱啫, 擺明玩嘢! 老公未夠7點就返到, 咁佢都叫做可以幫手睇住佢地GE! 7點幾煮好飯食得, 食完洗好碗抺地都8點幾, 同佢兩個沖好涼, 柏仲梗係要瞓啦, 子元就想睇電視, 我見明天都仲放假就比佢放肆埋今日, 睇到10點多就去瞓, 我都仲有好多嘢做咁, 但叫陸生做佢就唔郁, 佢夠識鬧個仔叫佢唔郁, 佢自己咪又係咁, 仲要我受氣, 我咪入房同子元呻囉! 我話教佢要做好自己本份有手尾等等都係為佢好, 佢又好似明咁囉, 希望佢真係明啦! 呻完又出去話番吓老公咁, 點都要抒發咗啖氣嘛! 跟住睇電視睇到12點多老公話眼瞓! 明天老公又要出差, 都好GE係我辛苦D, 星期六又要找人接收柏仲咁囉!

沒有留言:

張貼留言