2016年12月17日 星期六

17/12/16


17/12/16   SAT   COLD*

今日短周, 不過子元好多活動, 冇咩地方可以去! 朝早補畫班, 佢食個包咁我地就去食早餐囉, 接番佢就回家, 佢有功課要做架, 我都有嘢要做, 陸生就走咗去瞓, 結果到點幾兩點先起身, 我係灰灰地, 本來諗住襯時間出吓去, 但結果都係冇, 快手揍子元買個subway包就返學校打乒乓波, 我地就去買KFC, 因為仲爺瞓咗, 廢事郁到佢所以喺車食囉, 咁等佢醒咗就餵咗蘑菇飯佢食然後又去接子元, 返屋企換完衫就接埋嫲嫲, 去咗深水涉行咗陣, 因為6點又食晚飯, 當老公生日飯同做冬, 不過係食西餐喎! 今次仲爺食得衰衰咁, 大包又話到又遲嚟咁, 總之整體嚟講我心情都係一般啦, 食埋甜品回程, 子元要去小童營前會, 咁揍咗佢去我都stay到佢真係開始先走, 同導師講埋敏瑩唔到, 睇吓可唔可以分佢兩個一組, 咁老公先送咗嫲嫲同大包返屋企, 點知佢放低埋隻仲喎, 因為明天反正都要揍佢入去, 子元足球比賽, 唔洗朝早揍多次! 回家heahea, 又去接番子元再去咗買松記, 子元話細佬不在好似又靜咗D, 但喺到又好嘈, 哈哈, 同我感覺一樣! 回家沖涼食糖水瞓覺, 明天又係要8點起身!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言