2016年12月25日 星期日

25/12/16


25/12/16   SUN   WARM

聖誕節活動係康傑小聚會, 全日嗰隻, 又農場又BBQ, 約咗11:15喺科大等, 我地準時入到去, 泊好車等齊人就出發去農場清新地”, 要行落山, 真係唔易行的山路, 仲要拖住仲仲, 堅係腳軟, 我諗都真係行咗15分鐘先落到去, 先嚟一個導賞, 睇吓咩植物咁, 跟住就有得種一棵薄荷葉, 我地4個人所以種咗4, 好在自己咁啱有個膠袋袋住啫! 玩完呢兩樣就自由活動啦, 佢地都係放吓電, 話吓遊樂設施, 本來話2點走, 但又要等佢地一個二個整燒魚餅, 又要合照等等, 結果3點多先至走得! 要爬番嗰條路上去啦, 我地都算行尾, 不過行到一半, 老公就交咗仲爺比我, 佢要行返落去救D婦孺, 幾經辛苦終於行返上嚟, 又要抖一輪, 就攞車去BBQ, 有人透爐有人睇住小朋友, 我都係要全程揍住仲仲啦, 比佢玩咗陣吹泡泡, 等透好爐食物又未攞到嚟, 唯有燒吓麵包頂住肚先, 食物終於到了, 叫子元自己燒幾轉食飽咗先可以再玩, 其實我好攰, 又要留意住佢地, 又怕佢跌, 天黑齊又要留意佢地會跑咗好邊, 所以真係好攰! 8點幾佢都開始攰, 慢咗啦! 所以執嘢時就先同佢換衫抺身放咗佢上車, 我地再執嘢, 返去車時佢已經瞓咗, 10點多其實已回到家, 仲爺瞓到好冧, 所以由得佢做臭豬算, 明天才沖涼, 我地就要執嘢洗衫等等, 12點幾才瞓!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言