2016年12月22日 星期四

22/12/16


22/12/16   THU   WARM

今日要揍兩個入去青衣啦, 想撘的士D的士都唔比我撘, 所以都係等巴士, 入到去都9點了, 快手settle咗佢地就走啦! 落巴士諗緊買咩早餐, 本想買份大的, 但又怕太晏唔係咁好, 於是去咗聖安娜, 但又唔見有我想食嗰隻, 咪想出番去囉, 見馬路過得就想跑, 但冇為意仲有一級樓梯, 結果……跌了個四腳朝天, 真係好樣衰, 咁啱有兩個女仔喺前面就扶起咗我啦, 好在真係冇咩事, patpat夠肉厚! 返到去都係做吓自己嘢啦, 午飯都係睇吓電視打吓機hea吓咁, 下午班高層返咗嚟又開會, 梗係要開啦又出事, 都唔明總監係點! 放工閃人啦, 返到青衣我隻小仲仲啱啱瞓醒, 佢下午又比阿哥撞到個頭, 不過應該就冇咩GE! 食完飯睇埋電視就返去, 比佢玩陣我吸塵抺地先, 差不多1個星期冇抺, 搞掂就K.O. 隻仲仲啦, 然後我就沖涼啦, 子元就敷mask! 之後叫子元收拾吓佢究竟仲欠咩公課未做, 但都係要同佢執手尾, 佢真係好亂又成日話搵唔到嘢! 搞掂我都唔對功課住, 放假先對啦, 我都敷番個mask, 趕咗子元去瞓先摺埋D, 老公明天就返啦!

沒有留言:

張貼留言