2016年12月3日 星期六

3/12/16

3/12/16   SAT   HOT
7點幾又morning call啦, 我和陸生還要去買早餐, 約了9點樓下lobby等出車, 我地真火好快, 附近買咗D地道早餐好似蛋餅呀咁去食! 9點幾等齊人開車, 沿路開車個天由灰灰的變到藍藍的, 到咗墾丁時個海真係好靚, 一望無際呢! 都唔洗兩個鐘已經到咗海生館, 不過等埋佢地等買飛, 都11點幾先入到場, 先去睇台灣海域, 都好多嘢睇, 雖然有D似,海洋公園, 睇完呢個先食D嘢, 就去玩與魚同行, 原來係入去後咁解, 有得餵吓魚咁都好玩GE, 之後去睇企鵝啦, 最後佢地仲要睇埋珊瑚館, 又要買嘢咁, 老公同兩老同仲仲只係等, 結果等得不耐煩都開始火, 差不多4點幾才去到豬屋, settle完去浸溫泉啦, 但原來同日式的溫泉好唔同, 又冇個似樣的更衣室, 仲爺又周圍走當泳池咁, 我又唔係好浸得喎, 中度熱的都唔舒服了, 最後不夠一個鐘就走, 不過我地只係換衫, 另外兩家又要沖涼等等又搞咗好耐, 8點幾才去到墾丁大街, 食咗海鮮晚飯, 再去掃埋街就閃了, 返到去沖涼執嘢休息, 連睇星星的時間都冇, 我都唔明點解咁多嘢執, 搞得嚟又點幾先瞓!

沒有留言:

張貼留言