2013年12月11日 星期三

10-11/12/13


10-11/12/13   TUE-THU   COOL

呢幾日都係已經比較有規律架啦, 老公就負責3點嗰餐, 我就負責6點嗰餐, 順手泵埋奶叫笨元起身返學, 我就繼續泵奶, 搞掂就自己煮個早餐食, 都係食個麵炒隻蛋咁簡簡單單, 之後就再夠鐘餵蕃薯粒, 而家最多三個幾鐘要餵佢一次架啦, 好在暫時都夠貨比佢餐餐人奶! 奶奶就十一二點過嚟, 幫佢沖完涼又再食奶啦, 跟住到我食飯囉, 午餐都食得比較簡單, 有時食吓粉有時食吓飯, 但真係唔可以食得多, 個胃會痛, 一係就嘔番出嚟, 可能個胃停咗咁耐食咁少嘢, 開頭嗰幾日食多咗都仲ok, 之後開始頂唔住胃痛啦! 3點幾嗰餐後我都開始攰, 但未必成日有得瞓, 總係好多嘢做咁, 餵完奶又要泵奶, 邊有得休息, 盡可能4個鐘左右泵一次! 到五點幾笨元就返嚟啦, 星期二放學佢勁攰, 一返嚟已經瞓咗, 瞓到食飯後, 等契爺上嚟睇佢地, 齊齊睇電視到10點先瞓! 之後都係餵奶泵奶重覆又重覆! 星期三就下午要去健康院睇黃, 諗住應該OK, 點知仲話高咗, 個醫生又勁衰, 度到黃個指數係231, 比要求高咗1, 問番我轉頭去唔去抽血, 搞到我都唔知點, 最終決定唔去, 要求再返嚟覆診算, 佢就比咗明早個期我, 抽血都唔知搞幾耐, 又要去揍笨元放學呢, 況且只係高1! 睇完又未夠鐘去揍笨, 咁就上咗青梅樓hea院先, 4點時蕃薯叫餓, 不過我冇馬上開奶粉比佢, 而係比佢埋身啜吓, 最終佢都啜咗30分鐘左右, 揍咗笨元返去先再補兩安比佢! 食完晚飯到我勁攰, 瞓咗個幾鐘九點幾先起身沖涼, 笨元就已經瞓咗啦! 呢種混亂的日子要維持幾耐呢, 我諗滿咗月應該會好D!

沒有留言:

張貼留言