2013年12月7日 星期六

6-7/12/13


6-7/12/13   FRI   COOL

今日要去健康院, 所以一朝早就要起身, 加上笨元要做服務生, 所以最終都係撘的士, 蕃薯粒6點食過一餐咋, 揍笨元返到學校, 佢未等我地就走咗入學校, 想同佢講bye都未得, 不過家長們都掛住睇蕃薯粒呢, 係咁問我做咩出嚟, 我咪答要返健康院囉, Social咗一陣就去茶水站食早餐然後先落去健康院, 因為怕蕃薯粒餓親, 就入去試吓餵奶, 叫做食咗dd, 磅咗重後老公就要去笨元學校有活動, 咁之後見護士同醫生時就奶奶同我啦, 好在黃嗰d今日都過關, 不過星期一要再覆診! 咁奶奶就同我返屋企囉, 返到去又係好刻板咁做一個窮奶媽啦, 為咗要儲貨, 老公提意咗個方法, 就係返去先餵住奶粉, 跟住我就KEEP住泵出嚟, 咁隨時餵人奶又得, 夜晚就餵奶粉等佢飽d! 於是我五六個鐘就泵一次, 成績都ok, 但始終都會谷谷地都係唔舒服, 臨瞓前泵多次, 半夜老公起身餵咗一次, 我地就完全唔知醒, 8:15先知醒, 老公馬上揍笨元去學畫班, 我就照顧蕃薯粒, 先餵咗佢我再煮早餐食, 跟住就開始泵奶, 都泵到咁上吓份量啦但真係唔多, d人一人一句又話要2個鐘泵一次, 但我泵一次都要泵個幾鐘, 咁我係咪24小時坐喺到泵呢, 其實我真係有d想放棄ge念頭架, 同埋我暫時真係做唔到全人奶, 總之我會盡力泵, 我都好想蕃薯粒埋到身, 我做少幾多嘢呢, 但佢點都唔肯埋身, 就算係都只係好少量就唔啜, 陣間黃啦要照燈咁邊個可憐呢, 所以都係唯有每餐check住佢份量, 今日老公上下午都揍笨元去學嘢, 中間返過嚟, 阿姨又上過嚟探吓蕃薯囉, 仲攞埋個奶粉袋比我呢! 捉笨元做埋D功課又出門口去踢波, 我就泵奶餵奶休息吓寫番呢幾日D日記囉, 蕃薯粒今日飲奶都OK, 等老公佢地返到嚟都六點幾, 又係時候食晚飯, 食飽之後沖個涼我又要再泵奶啦, 總之都有得出但唔係勁多囉! 睇住電視嚟泵, 笨元做埋珠心算後都10點幾先瞓呢, 我地就餵埋12點幾嗰餐先瞓, 而老公就負責半夜3點半嗰餐啦!

沒有留言:

張貼留言