2013年12月24日 星期二

24/12/13


24/12/13   TUE   COLD

今日係平安夜, 我地都有活動, 朝早都係如常, 下午軒媽佢地過嚟, 晚上笨元報佳音! 朝早起身餵咗蕃薯先泵奶, 十幾個鐘冇泵後乳頭都冇咁痛, 又泵咗150ml出嚟, 不過好快就比蕃薯清貨架啦, 泵完就煮早餐食, 笨元食咗麵包又食咗蛋糕, 到我煮麵食佢又要痴! 之後就自由時間, 奶奶過咗嚟煮D嘢我食, 阿媽又過咗嚟攞湯嚟, 食食吓午飯軒媽佢地就到, 都係吹吓水咁啦, 佢成日話我對蕃薯好殘忍呢, 咁我係咁架啦, 樣樣都咁緊張仲得了GE, 人都顛啦! 子元同軒軒兩個就玩到顛, 蕃薯就未夠鐘就叫食, 真係比佢兩個激死我! 搞掂隻蕃薯餐奶我真係要泵奶啦, 老公期間返咗嚟, 都好有佢陪軒媽佢地吹吓水唔洗冷落咗客人咁! 跟住我就收到個壞消息, 會計開票前問老細係咪開全份糧, 老細話冇應承過喎, 咁都冇法架啦可以點啫, 都要硬食架啦, 不過真係忍唔住要咀咒吓佢囉! 5點多老公揍咗笨元去小童群益會彩排, 然後就去聚客居, 我同軒媽一家就等蕃薯食埋6點餐奶先出去, 人多D可以食多D嘢嘛, 最慘係聚客居做埋呢個月唔做啦, 可惜! 食到7點幾就撘的士返美孚睇吓佢地開始未, 我睇咗兩個點就返屋企啦, 一班柴娃娃咁係到唱都幾搞笑, 成班家長就圍住狂影相, 程生更加成個戰地記者咁啦! 返到去餵咗蕃薯我就泵奶啦, 等佢兩父子返嚟沖完涼我先沖, 但隻蕃薯到我地瞓嗰時就係咁喊, 理咗佢四五次都仲係咁, 最終我攰到冇再理佢, 由佢喊到攰大家齊齊瞓!


沒有留言:

張貼留言