2013年12月20日 星期五

20/12/13


20/12/13   FRI   COLD

今日雖然老公放假, 但佢好多嘢做, 其實都冇幾多個鐘喺屋企, 朝早蕃薯7點多叫食, 餵完佢就泵奶, 笨揍元醒咗就自己搞掂啦, 八點幾開始叫老公起身架啦, 搞到九點幾先出到去食早餐, 所以蕃薯未夠10點就係到叫食嘈生哂囉, 本來諗住食完老公就幫柏仲攞出世紙, 我就揍番笨元返去, 但蕃薯係咁喊都唔好 意思, 於是我快手食完同蕃薯返去食奶先, 老公就帶埋笨元去攞出世紙, 餵完奶我又要泵奶啦, 阿媽攞過D餸過嚟又走啦, 我等老公佢地返嚟, 不過同柏仲沖咗涼餵咗餐奶佢又要揍笨元去聯歡會, 下午又得我喺屋企, 都算精神又見地方dirty於是抺咗個地冇瞓到晏覺呀, 5點幾泵埋奶沖個涼, 笨元同奶奶佢地都返咗, 因為買咗D嘢食於是冇煮飯, 大家求奇食咗D, 點知笨元食得急又有d, 叫佢瞓一瞓先去合唱團, 結果又嘔真麻煩! 之後老公揍笨元去合唱團, 我又一個人喺屋企照顧蕃薯, 坐坐吓個人竟然開始骨痛, 都唔知係咪作病, 係就麻煩都唔知點算! 笨元返到嚟掛住玩, 11點先瞓, 我就泵埋奶等D樽先瞓得, 蕃薯2點幾叫食, 而我成晚都瞓得唔好, 唔係發夢就係咁醒, 好辛苦!
<笑起上嚟會有月亮眼架!>

沒有留言:

張貼留言