2013年12月29日 星期日

29/12/13


29/12/13   SUN   VERY COLD

今朝好忙, 因為朝早要去睇笨元合唱團表演, 蕃薯5點幾飲完奶, 7點起身泵咗奶先, 再叫得佢地起身後又要再餵奶, 餵到咁上吓奶奶嚟接更, 我地換好衫就出門口啦, 揍咗笨元去會堂我地就去快食個早餐, 再上番會堂睇佢地表演, 不過都真係有排等架, 之前D表演有D, D又幾好笑架, 等到十一點幾先到佢地, 比起深井嗰邊個合唱團, 美孚呢個pro好多, 笨元個位企得好靚, 影相video都好靚, 但敏瑩企咗喺第二行都唔係好睇到, 搞到程生全副裝備都唔係好拍到都幾慘! 我地睇到1點都走先啦, 都冇咩好睇, 買埋飯就返屋企食, 蕃薯已經沖好涼, 等到3點先再食! 食完飯老公同奶奶又出咗去攞電話喎, 又得番我同兩隻仔, 4點捉咗笨元去瞓, 蕃薯又係食咗奶陪佢玩吓, 想瞓又唔係好瞓得著, 都係喺梳化坐吓咋, 老公打過返嚟話去聚客居食, 但我又唔想再出去啦, 仲要兩個都瞓哂, 蕃薯又差不多再食奶, 所以都係唔出去食啦, 最終佢地買咗聚客居D嘢返嚟食, 食完hea泵好奶又要餵蕃薯, 睇埋掌門人就沖涼啦, 等到12點隻蕃薯又叫食, 點知食得勁衰, 自從琴晚佢咁嘔法就比佢嚇到唔敢比佢咁急啦! 咪等佢半夜再叫食囉!

沒有留言:

張貼留言