2013年12月2日 星期一

2/12/13


2/12/13   mon-thu   cool

又是一個估不到的前零後10的開始, 2號朝起身去廁所, 見紅喎, 但我一d都未痛, 只是急popo, 去咗popo捉笨元梳洗, 佢今日又要做服務生呢, 跟住入去同老公講, 佢又係比兩個選擇我, 而家送我入院, 食埋早餐先入院, 咁梗係食埋先啦, 執一執嘢揍咗笨元返學先, 時間關係只可撘的士, 去到揍咗笨元入去, 就同APPLE講咗幾句, 佢都叫我入院啦, 咁就去太興食埋早餐先, 開始痛得密咗, 但諗諗吓都係返公司交代埋先, 咁都係撘的士返去, 可以執埋個HARDDISK返屋企都有得開工嘛! 跟住就撘的士上PMH, 都係去產房架啦, 因為見紅佢都要收症, 於是就開始痛苦的產程! 打發了老公去辦手續入院咁佢都要走先架啦, 換好衫我就入咗產房等, 10點入去到12, 我都只係開得一度, 所以冇咩可以做, 但其實我已經每5分鐘陣痛一次, 不過嗰種痛係仲可以忍受, 所以12點放我去咗次廁所食咗個飯再繼續, 唔食D飯邊有力呢! 食完飯開始痛得勁咗, 姑娘本來想送我上產前房, 但檢查後已開到2, 而且愈來愈勁, 所以都唔洗上去, 仲要換衫及找人嚟種豆吊抗生素, 又要抽我血, 不過做呢一切時我已經開始聞氣啦, 笑氣真係好正, 雖然明知聞咗會有咩感覺, 但都係忍唔住要聞, 咁真係好痛呀嘛, 不過你暈得嚟又聽到佢地講嘢架喎, 真係好得意的感覺! 我都仲間中唔痛時會望吓鐘, 大概知到咩時間, 我今次Feel到穿水啦, 點幾鐘左右, 一股暖流沖出嚟架喎! 穿水後痛得仲顛, 開始失控嗰隻, 我只知自己係咁捉住床邊的扶手, 一痛就叫啦, 又聽到助產士叫你唔好叫, 不斷重複, 愈來愈痛就愈來愈想疴, 顛咗兩個鐘, 又比人鬧吓咁, 到三點幾先疴到出嚟, 仲要再比人剪, 今次feel到佢剪我啦, 聞住氣係唔痛GE但就係feel到囉! 今次生完佢抺乾淨打好針就比蕃薯粒伏喺我心口呀, 又係一隻黑黑的小B仔得2.91KG, 重過笨元少少! 等到聯針啦, 我唔理三七廿一攞住支氣聞啦, 今次係學生仔聯, 好在有個老師喺到教, 都聯得唔錯! 其實完成哂都未夠5, 但等上番產後房足足等咗兩個鐘, 因為冇人手嚟接, 不過探訪時間老公同阿媽都嚟過, 因為我打電話比佢地通知嘛! 等到差不多7點先上得到去, 食咗D飯可以啦, 都未開胃口! 7點半佢地要走啦, 我就要做埋哂D後期工作, 6-8個鐘要vv到先可以落床, 然後隻B就推埋你床邊自己搞掂架啦, 不過可能佢都攰, 唔係好願食, 但大家都好努力咁學緊架啦! 好在個位都可以睇吓電視又休息吓咁, 就開始咗與蕃薯粒相對的日子!

沒有留言:

張貼留言