2013年12月23日 星期一

23/12/13


23/12/13   MON   COLD

星期一老公要返工啦, 但笨元就開始放聖誕假, 其實睇住兩個都OK, 同埋奶奶阿媽又過嚟呢, 不過老實講我又真係唔介意自己一個人喺屋, 就算睇住兩個其實又未至於好吃力, 因為有時一個人一個做法, 冇人質疑亦唔需要解釋, 所以好似阿媽嗰時講, 揍住阿妹坐月時, 阿嫲淨係買餸上嚟比佢, 佢自己一個人坐月, 比起嗰時我要喺阿嫲到坐月, 舒服好多呢, 我都好有同感! 朝早我都8點幾先起身因為蕃薯未叫食, 蕃薯食咗跟住煮早餐我同笨元食啦, 中午阿媽同奶奶都過咗嚟, 不過阿媽過咗嚟一陣就走啦, 奶奶當然喺到啦, 有時又唔係唔鍾意, 只係佢太多維護小朋友的歪理, 話佢又唔好意思, 唔話又過唔到自己, 都幾難做, 得我同阿笨靜靜地都幾好架! 食咗午飯, 餵埋3點嗰餐我就瞓啦, 但都瞓得唔好又比笨元嘈醒, 就不如起身做吓嘢, 可能奶奶仲未習慣蕃薯的食奶模式, 餵完之後又未抱番佢10分鐘落吓格, 結果我諗住沖涼前就發現蕃薯回番都幾多奶, 仲要一路同佢換衫一路仲有得回, 比佢玩死! 最終搞掂就沖涼食飯囉, 跟住我都係開始hea, 今晚試吓唔泵奶就瞓, 睇吓可否快D收到奶, 我真係頂唔順, 乳頭痛根本係忍受唔到架, 又損又拉扯嗰種痛, 我真係忍受唔到! 今晚老公餵笨元12點嗰餐, 我可以早D!

沒有留言:

張貼留言