2013年12月16日 星期一

16/12/13


16/12/13   MON   VERY COLD

今日真係好凍好凍, 柏仲4點多叫食, 都係交比老公架啦, 因為朝早我就要叫笨元起身等等, 佢地返咗學返咗工我就泵奶食早餐, 3個鐘好快過又要餵柏仲, 之後咪寫吓日記咁囉, 今日阿媽過嚟照顧我, 食咗午餐就準備同柏仲沖涼, 老公買咗飯盒返嚟食, 佢真係返嚟hea吓架咋, 都冇咩幫過手架! 阿媽幫柏仲沖好涼又餵奶啦, 之後佢出咗去買雞返嚟今晚煮, 本來諗住呢餐之後可以抖吓, 點知隻蕃薯回奶, 都吐咗幾多出嚟, 我要洗過哂D, 又冇得休息! 奶奶揍咗笨元放學返嚟, 同佢沖咗涼就返去啦, 我就搞掂笨元D功課, 沖個涼先, 再收拾好明天返學D嘢就比佢自由活動, 等阿媽返嚟煮埋飯食, 我真係開始好攰啦, 笨元都好乖咁自己玩冇打擾我, 到九點半我就搞掂笨元瞓覺, 一路瞓到老公返嚟都唔知, 不過最終都要起身泵多次奶, 老公就餵埋柏仲先瞓呢!

沒有留言:

張貼留言