2013年12月22日 星期日

21-22/12/13


21-22/12/13   SAT-SUN   COLD

呢兩日我都冇出過街, 但都唔會悶, 時間都過得好快, 星期六老公帶笨元去學畫班, 我就自己喺屋企煮早餐囉, 又要餵柏仲呢, 不過我個人都唔係好舒服, 周身骨痛咁, 冇咩特別咁都係做嗰D, 老公佢地返咗嚟我就煮午飯啦, 都係焗雞飯咋, 食完個人好攰啦, 但又未瞓得住, 仲要摺埋衫咁, 餵埋3點幾嗰餐就瞓啦, 真係要瞓吓先掂, 起身後都仲係好周身骨痛, 量吓體溫有燒喎, 就打比Amanda問吓可以點做囉, 佢話其實都可以照餵的, 食藥都可以餵, 好在過咗一輪我再量已經冇燒啦, 可以真係出咗一身汗好D, 晚餐食Pizza, 之後咪都係沖涼睇電視餵奶泵奶囉, 老公就早D瞓咗啦, 因為佢半夜要起身嘛, 12點幾嗰餐就我餵啦!

星期日大家都瞓得幾晏吓, 蕃薯5點飲完奶就8點先再飲, 咁餵完先泵奶, 然後叫老公起身煮早餐, 食完早餐都係hea吓啦, 中午前叫老公幫蕃薯沖埋涼先餵奶, 因為下午佢又要帶笨元去生日會, 又得番我一個添! 阿媽攞咗D湯過嚟就走啦, 老公冇食午飯就出去, 反正去麥當當生日會都有得食! 我就整番熱琴晚Pizza Hut的意粉, 不過呢隻意粉真係唔多好食, 我都係食咗一半咋, 餵埋3點嗰餐執埋D手尾我就瞓啦, 瞓到佢地返嚟食晚餐先起身, 今日做冬打邊爐, 不過我都係食唔到好多, 8個幾9個月真係食細哂個胃, 我磅數竟然跌到落128, 真係估佢唔到! 食完飯就休息吓, 等嫲嫲閃咗我地先沖涼呢, 之後老公都係早D, 我又係泵奶餵埋12點嗰餐先瞓呢!

沒有留言:

張貼留言