2013年12月9日 星期一

9/12/13


9/12/13   MON   WARM

今朝又要去健康院, 又要揍笨元返學, 所以六點就要起身先泵好奶再餵埋蕃薯粒, 始於預唔夠時間都係要撘的士, 我都好想試吓一個人撘巴士揍哂兩個會係點, 總有機會GE! 返到去都係要等一陣先入到學校, 而家開始服務生唔洗家長陪入去, 喺門口放佢地入去就走得, 同程太傾咗陣就撘巴士去茶水站食咗嘢先再去健康院, 今日都係奶奶陪我去, 主力睇黃磅重, 重量算叻架啦只係兩日由2.65加到去2.68KG, 算有進步, 但黃都始於係有不過醫生話係正常喎, 咁就OK, 最緊要係佢肯飲奶有尿疴, 唔洗照燈但就要後日再返嚟覆診, 雖然蕃薯粒唔算早產都叫有37w2d, 但點都係輕磅D, 同埋有黃都係好普遍, 唯有每日都餵佢足D, 醫生話佢嘈就比佢食, 若掛住瞓就捉佢起身食! 搞掂就返屋企啦, 如常咁定時泵奶餵奶, 蕃薯粒就日頭掛住瞓, 開始天黑佢就醒, 真係頂佢唔順! 我頂到六點都瞓番轉, 但都係瞓得唔好, 所以7點聽到聲都起身食飯啦, 不過今晚食PIZZA, 食完就泵奶啦, 之後大包上咗嚟, 好似總係唔多方便咁, 因為泵完想沖涼又唔係咁方便去沖, 等佢地睇埋電視九點幾先沖囉, 至於笨元, 放學返嚟馬上搞掂佢D, 食食吓嘢已經攰, 仲話要睇埋on call, 未夠8點半就已經喺梳化倚住我瞓咗! 我地又比隻蕃薯搞到冇覺好瞓囉, 明明11點食咗餐, 諗住佢瞓啦, 就開始係到喊, 不過我仲泵緊奶, 老公又瞓到就由得佢, 到我1點瞓得佢都仲係喊, 個奶咀又成日跌, 搞到我都瞓得唔好, 2點時老公提早餵咗佢飲奶, 之後都叫瞓到, 但我就瞓得麻麻囉!

沒有留言:

張貼留言