2013年12月15日 星期日

13/12/13


13/12/13   FRI   COOL

今朝蕃薯5點就叫食, 因為琴晚點幾食過咋嘛, 我見我都醒醒地, 等老公換好衫熱好奶就我餵, 然後順手泵埋奶叫笨元起身返學囉, 仲煮咗個豐富早餐比佢食添, 佢地出哂門口我就做吓家務先, 摺哂D衫咁, 又要餵蕃薯粒啦, 跟住又泵奶, 不過今次個量少好多, 可能隔得密咗! 10點幾奶奶過咗嚟, 咁我都係做吓自己嘢先, 午飯都係簡單地食吓咋, 下午都係咁上吓啦, 泵吓奶又餵吓咁, 話忙又唔係但好似總係有嘢要做咁囉, 小睡吓笨元佢地又返嚟啦, 星期五勁忙功課, 好在有精神同佢做功課, 食完晚飯老公就帶佢出去合唱團, 我自己喺屋企都好, 反正蕃薯粒又瞓咗, 我就搞掂哂笨元功課D手尾, 咁唔洗心掛掛嘛! 回來白白完睇陣電視要佢瞓啦, 我地又係要餵咗12點幾嗰餐先啦, 而家盡量呢餐餵飽D睇吓可唔可以頂到五六點先再食咁大家都舒服D!

沒有留言:

張貼留言