2013年12月5日 星期四

3-5/12/13


3-5/12/13   TUE-THU   COOL

本來以為32夜就出得院, 點知最終住咗43, 原因是蕃薯粒收數超過8%, 體重跌得多過標準, 所以唔出得院! 其實呢幾日幾夜都係過得好似, 半夜蕃薯粒就喊, 餵佢又唔係好餵到, 但我都冇咁好力氣, 最終佢有佢喊我有我瞓, 其他媽咪都有係咁, 大家都習慣咗嗰種喊聲, 7點著燈就梳洗食早餐餵奶, B們洗白白, 大人就等醫生檢查, 然後隻B比番你又餵, 12點就食午飯, 因為撞啱香港有人有H7N9, 搞到取消咗12-1個探期, 我就午餐要食醫院飯, 難食咗好多但為咗飽肚都要食架啦, 果然一生完就對飯冇哂反感仲好肚餓添! 午飯後的時間最聞, 除咗餵奶就係餵奶, 我去到第3日開始谷奶, 仲辛苦過冇奶, 因為對胸變咗石頭咁, 幾更姑娘都有唔同方法, 有個幫我按然後徒手擠出嚟, 痛到人都顛, 但谷住喺入面又係唔得, 簡直係進退兩難, 咁都唯有擠啦, 起碼蕃薯粒有得飲, 因為唔夠重出唔到院都好煩! 另一個姑娘就提意我補奶粉, 因為再咁輕落去都唔係辦法, 老公都話照補! 喺醫院期間都叫做識到吓人吹吓水咁, 首先相認咗個facebook的媽媽, 因為佢對係孖仔所以先估到喺佢! 仲有對面床嗰個比我仲早一日入嚟, 佢個B因為黃所以冇得走住, 我地D有相依為命咁囉, 睇住D人可以返去真係有D唔開心GE! 去到第三晚, 個護士唔肯比我補奶粉, 一定要我自己餵, 真係痛死, 蕃薯粒又衰喎, 半夜12點幾開始就喊, 餵完一陣又喊, 最終我冇理佢去咗瞓, 結果3點幾護士捉咗蕃薯粒埋我床邊要我瞓喺到餵, 餵咗半個鐘放番落床, 終於肯瞓, 6點幾先再嘈, 咁梳洗完咪餵佢囉! 轉番另一更個護士, 知道蕃薯唔夠磅就出唔到院, 於是用咗個方法, 先叫我餵咗泵出嚟的10ml, 再補支奶後馬上上磅, 終於過到關, 可以出院啦! 兩點多奶奶嚟接我, 因為老公未放得工又唔想我留喺醫院辛苦, 咁都係GE, 接咗我返屋企可以休息吓, 執好D嘢又係餵奶泵奶等等啦, 笨元放學返嚟好興奮, 因為知道蕃薯粒同咪咪都返咗嚟, 不過要佢沖好涼先可以摸蕃薯粒! 佢全晚都仲好興奮架, 不過由於我地太忙, 冇機會比佢兩兄第玩吓食完飯又要瞓啦, 我地就要努力餵奶, 因為星期五返健康院就要過關先得, 所以半夜都再餵咗次, 但由於我地太攰蕃薯粒又唔叫, 所以半夜只係餵咗一餐咋!

沒有留言:

張貼留言