2013年12月12日 星期四

12/12/13


12/12/13   THU   COOL

今朝又要返健康院, 不過10點半先返, 但要揍笨元返學, 所以都係要一早出門口, 今朝蕃薯粒六點叫食, 餵咗佢我仲要泵埋奶先, 都算快手搞掂架啦! 今日唔洗做服務生, 遲咗返都唔怕, 揍咗佢我地就喺門口吹吓水先, 反正未夠鐘, 吹到九點多先等巴士去茶水站, 食完早餐蕃薯又食咗餐奶, 就去健康院, 今次見嗰個醫生係好人嗰個, 度咗黃係195, 低番好多但星期六都係要覆診, 希望星期六過埋關, 咁就可以18號先再見醫生! 搞掂就走得, 老公今日請咗假, 我地兩個返屋企, 奶奶就可以做吓自己嘢! 返到去安頓好蕃薯, 休息吓泵吓奶, 叫咗Pizza, 簡單得嚟又有飯食嘛! 食完老公就去攞番張醫生紙, 我又係做餵奶泵奶D嘢啦, 搞掂見已經5點多不如沖個涼先, 咁今晚想幾時瞓就幾時瞓, 五點幾佢地返到嚟, 但我又冇咩做住, 於是瞓一瞓先, 笨元做好功課我食完飯先瞓, 7點多起身食飯, 之後咪睇功課溫習囉, 條友激到我打佢, 寫咗咁多次生字都拼唔到, 總之就令人火起啦, 溫到差不多8點幾先搞掂, 要佢執埋書包校服先可以睇電視, 老公去咗踢波嘛, 咁我就邊泵奶邊陪笨元就睇住oncall, 睇完佢就要瞓, 我就收拾好D, 11點左右我都瞓啦, 老公返嚟時好似都有問過我起唔起身泵奶, 但我真係唔想郁, 最終都冇泵, 佢就12點幾1點餵埋蕃薯粒就瞓!

沒有留言:

張貼留言