2013年12月27日 星期五

27/12/13


27/12/13   FRI   COLD

今朝老公要去幫嫲嫲手將間屋大移位, 所以起身後就出咗去, 我起身餵完泵完奶先得閒煮早餐同笨元一齊食, 好在佢又冇話餓喎, 煮咗通粉同麵share, 之後佢都係玩玩具囉, 不過就要佢做一部份珠心算先, 當然係激到你火起佢先安樂架啦, 心算時都好D, 珠算真係令你非鬧佢不可! 我又忙緊同蕃薯沖涼食奶喎, 咁啱阿媽過咗嚟都好D啦有人幫吓手! 之後再泵多次奶就煮午飯, 都係雞同菜囉我自己都開始悶! 笨元都係開始自己玩咁啦, 我都冇咩特別嘢做, 咪陪吓佢囉, 老公返到嚟一陣又要休息, 後來我都陪佢瞓咗覺, 7點先醒, 佢煮飯我餵柏仲, 食完佢揍笨元去合唱團, 我就繼續喺屋企囉, 襯有時間沖咗涼先, 話咁快蕃薯又食奶, 老公佢地都剛返咗嚟, 不過佢要K.O.笨元呢, 十一點到我都眼瞓啦, 蕃薯10點叫食食到11點先食完, 可惡呀, 之後我都瞓先囉, 唔知老公係咪都好快入嚟瞓, 因為蕃薯到2點多先再食呢!

沒有留言:

張貼留言