2013年12月8日 星期日

8/12/13


8/12/13   SUN   WARM

呢個冬天都算係咁, 唔太凍, 今朝6點蕃薯真係叫食喎, 都要比佢食架啦, 餵完我又冇瞓番啦, 泵吓奶先, 4個鐘左右泵一次先得, 泵到咁上吓笨元就起啦, 佢有佢玩我有我泵, 老公九點幾先捨得起身煮早餐, 食得嚟都十點幾, 佢兩父子又趕住出門口去契媽婚禮, 咁我就同蕃薯粒兩個喺屋企囉, 不過中午嫲嫲都過嚟架啦, 老公就速遞吓現場的情況返嚟比我睇囉, 請咗crystalMC, 睇見佢地就開心, 出席唔到真係有D可惜, 佢地三四點先返嚟, 笨元掛住玩, 老公就掛住瞓, 晚飯後叫沖涼佢又慢吞吞, 搞到我個人勁火, 叫你又唔郁又唔應咁, D嘢就係要配合嘛, 火到我又係到掟嘢囉, 大家都唔敢惹我住! 終於連笨元都安頓埋, 佢地睇掌門人時我就沖番個涼, 之後可以休息吓再泵次奶先瞓, 老公就睇波喎, 順手餵埋蕃薯嗰兩餐先瞓! 不過蕃薯晚上都係喊, 最終老公出絕招奶咀! 我一向都冇所謂, 笨元都係咁食, 亦唔難戒呀! 咁大家都有覺好瞓總好過齊齊發顛!

沒有留言:

張貼留言