2014年5月10日 星期六

10/5/14

10/5/14   SAT   RAIN
今日都算是忙碌的一天, 朝早唔得閒理柏仲住, 因為要揍笨元去畫班, 柏仲留番比老公負責! 揍咗笨元去畫班我就買早餐返工, 返去都係hea 吓咁啦, 因為又要隨時預備老公要揍柏仲過嚟, 因為佢要去接奶奶出院, 好在程生幫我揍住笨元先, 咁已經幫輕咗好多! 12點時老公揍咗柏仲過嚟, 我仲叫咗佢攞車仔, 早知唔攞啦, 冇諗過走嗰時會咁煩, 一心淨係諗住仲有一個鐘先放工, 冇理由抱住佢一個鐘, 不過原來大家輪住嚟係可以抱足一個鐘架! 同事們玩柏仲玩得好開心啦, 差不多1點時程生揍咗笨元過嚟, 仲可以一齊閃, 送埋我上巴士先走, 真係超級多謝呀! 幾經辛苦終於返到屋企啦, 先餵柏仲食咗藥, 然後開水沖涼, 跟住餵埋支奶, 佢已經暈咗, 咁我就可以煮午餐比笨元啦, 柏仲都算合作, 一路瞓, 係喊醒過兩次, 噯吓都瞓番, 食完午餐就打掃, 跟住仲要摺衫啦, 總之就有做唔完的家務, 笨元亦都合作, 佢自己玩吓都OK! 柏仲5點幾醒咗, 都要理吓佢啦, 6點左右餵佢食奶但勁唔肯食, 不過又約咗7點去沙田食飯, D時間就係好難夾, 最終都餵埋先啦, 怕佢去到先餵又咳又嘔整dirty人地地方就唔好嘛, 阿媽6點幾先嚟, 都差不多食哂啦, 咪可以出門口, 好好彩地兩程巴士都唔洗等, 7點幾已入到去, 馬上開飯啦, 笨元喺車瞓咗, 所以仲吽吽地, 食飽佢就自顧自畫嘢, 佢終於肯畫番畫唔打機, 不過就唔係好願叫人, 晚上問番佢先知, 佢係因為唔記得邊個打邊個所以先唔願叫, 我咪叫佢下次我逐個介紹多次等佢記得可以叫人囉! 晚飯後睇咗陣電視吹咗陣水, 柏仲比人玩咗一輪就走啦, 本來我撘巴士都冇咩問題, 不過阿媽話撘的士就是但啦! 返到去老公已在, 柏仲交比佢, 我同笨元沖咗涼先, 之後餵埋柏仲食藥, 再到12點到餵埋奶就瞓得啦!
<我煮的精美午餐!>
 <探班柏仲!>

沒有留言:

張貼留言