2014年5月8日 星期四

8/5/14


8/5/14   THU   RAIN
柏仲琴晚足足醒咗3, 12, 2, 4, 真係nb時飲奶都唔會咁, 真係攰死我! 老公都算係咁, 我噯唔掂佢都主動噯! 6點幾都係要起身啦, 餵埋奶我就閃啦, 又趕住揍子元返學, 叫老公起身睇住柏仲, 今日開始阿媽過嚟, 希望佢搞得掂啦! 我今日都好慘, 坐開office, 要出去行咁多路真係辛苦! 深哥過嚟開好票, 執好嘢我就出門口, 去紅磡嗰邊睇吓有冇老細想要的飾物座, 老公refer咗條街我去找, 但原來係冇架, 唯有去番裕華睇, 去到時係有呀, 但又貴又未必啱用, 老細又係到whatsapps叫我做嘢, 咪話佢知我喺街啦, 最終同佢聯絡到, 佢都係要用相框做底座, 同配膠箱嗰種做法, 於是我沿上海街由佐敦道開始行, 先買咗個相框$150, 再一路行番鋪頭, 去訂膠箱同銅片, 好在有鋪頭做基地, 來來回回喺膠片鋪同獎牌鋪走來走去, 最終膠箱做咗$150, 銅片做咗$400, 貼埋張紅色絲絨$30, 搞掂哂已經2, 先再撘地鐵返公司叮番個飯食, 真係餓同攰死我啦! 下午時段老細都有打番嚟eeoo, 真係聽到佢把聲都煩! 4:45老公先打嚟話接唔到笨元放學, 結果我5:10就走, 飛去青衣接笨元, 落咗地鐵真跑咁滯, 5:30前接唔番仲要再比多$30托管費! 今日真係勁哂運動! 返到美孚去買埋蛋糕仔補番同柏仲慶5個月呀, 返到去要捉咗笨元沖涼先, 然後到我沖啦, 跟住比笨元玩吓先囉, 因為柏仲醒咗, 我又要同佢沖涼, 阿媽要煮飯嘛, 老公打返嚟話唔洗等佢食飯, 原來個客的大老細浦咗頭, 佢一定要整好埋部機先收得工! 咁我地3個食咗飯先囉, 清清地咁, 以為笨元會嫌棄, 不過個肚最公平, 肚餓就咩都食! 食完我洗埋碗先, 老公都返啦, 咁有佢接手阿媽就可以回家, 我就睇埋笨元功課, 溫埋默書就再比佢玩啦, 老公再叫咗外賣, d餸比笨元食哂! 笨元一路就係等緊Daddy食哂可以同柏仲影埋相佢就食個蛋糕仔! 咁柏仲自己喺房練轉身, 但轉極都轉唔到, 好搞笑! 影埋相食埋個蛋糕, 子元就瞓覺, 老公就哄埋柏仲瞓, 因為摸到佢好似有少少燒咁, 比咗退燒藥佢食咗瞓陣夜D先再食奶! K.O.笨元後就要摺埋D, 11:30餵埋奶, 又再睇陣電視就瞓!
<意圖轉身連環圖>




 <柏仲5個月啦!>
 

沒有留言:

張貼留言