2014年5月20日 星期二

20/5/14

20/5/14   TUE   RAIN
今日局住請假一天, 因為阿媽病咗, 臨時又唔想奶奶咁急找人幫手, 於是唯有我請假囉, 反正老細今日去澳門, 唔會煩我! 朝早柏仲6點開始嘈, 可能琴日得5安唔夠飽, 於是抱咗佢上床hea陣我就起身, 佢就同個daddy, 執好嘢餵奶, 勁快食哂, 我又唔想自己喺屋企煮早餐, 於是同老公一齊揍笨元返學, 趕得切去巴士站快手買埋個包比笨元, 上到巴士先見到程生同小B都嚟埋, 真係齊人, 原來小B今日去打針! 等緊巴士時發現柏仲臭臭地, 條友仔神不知鬼不覺咁疴咗屎喎, 於是返到學校按鐘叫佢比我地入去同柏仲換咗片先囉! 搞掂哂就同老公去太興食個早餐, 然後佢就返工我就揍柏仲返屋企, 喺車扭咗兩分鐘就瞓咗, 一路到返屋企繼續瞓到11點多, 都叫做比我摺哂D衫先, 11點幾已經好不安要開餐咁, 但都比我拖到12點多沖埋涼先至食, 見佢咁餓比咗7安佢食哂, 又再瞓過, 咁我就可以煮午餐食, 其實都係將D餸尾煮番熱啫! 開飯時開咗套步步驚情嚟睇, 一睇就睇咗3, 3點幾程生打嚟話可以車埋我入去揍子元放學, 不過就唔可以車番我出嚟, 都冇問題啦, 我正諗緊咁大雨點入去! 4:20去到學校門口都真係已經幾多人吓, 排到4:40先開門, 揍咗笨元馬上閃啦, 帶咗少少嘢食比佢, 有嘢食都定D, 返到屋大家都沖個涼先, 叫佢做珠心算我就煮飯, 柏仲就自己玩, 老公返嚟後不久開得飯, 食食吓笨元話隻牙好鬆, 老公同佢拔埋佢安心食啦, 之後仲去買雪糕, 我就洗埋碗, 老公回來後就K.O. 咗柏仲, 我睇埋笨元D功課, 笨元食埋雪糕就瞓啦, 我都勁攰喺梳化未夠10點就瞓咗, 老公12點幾先叫醒我起身餵奶, 太夜啦, 下次可以早D! 餵埋瞓覺!
<早上一覺!>
 <下午又一覺!>
 <偷食手中!>
 <再扮無知!>
 <哥哥話要同你一齊玩呀!>
 
<又冇一隻牙!>
 

沒有留言:

張貼留言