2014年5月23日 星期五

23/5/14


23/5/14   WED   RAIN

好彩今日又有順風車返學咋, 勁大雨囉! 今日老公請咗假, 只要揍笨元就可以了! 跟住程生仲車埋我返工, 買埋個早餐返到去都未夠9點呢! 今朝有兩個同事請假, 所以我要開門呢, 再慢慢食早餐, 老細今日唔返, 基本上都冇咩做, 係咁做吓自己嘢囉, 中午飯後睇吓新劇咁啦, 下午又係冇咩做, 主力係到睇吓關於去新加坡旅行D, 所以都係上吓網咁啦, 夠鐘放工去萬寧又買吓嘢就返屋企, 笨元已經做緊功課, 又要睇吓佢功課, 所以都唔得閒理柏仲, 幾衰吓! 今日派咗評估表, 老公話又要破費, 因為佢又全A, 要買禮物, 老實講呢D錢都洗得開心GE! 比佢食少少嘢就出門口去合唱團, 我推柏仲出去佢地就撘車, 柏仲新車落地呢, 應該幾舒服, 好快就瞓咗! 送咗佢地上去就去晚飯, 柏仲都醒咗架好在頭半場都比我地好好咁食, 係坐到尾先唔多肯要抱啫! 夠鐘老公先去接咗佢地先, 我地埋好單先走! 又要續埋會, 比佢地玩到9點半先走! 回家後沖完涼仲要玩到11點幾先瞓, 我都勁攰, 餵埋柏仲都喺梳化瞓咗!

沒有留言:

張貼留言