2014年5月16日 星期五

16/5/14


16/5/14   FRI    VERY HOT

今朝柏仲6點就喊, 好在噯一噯瞓得番, 但我6點幾又要起身啦, 笨元都一齊早起, 所以早到出門口因為柏仲瞓番唔洗餵佢奶! 買埋麵包比笨元就等巴士, 返到學校都算早, 揍咗佢返去我又返工啦, 都係做吓自己嘢咁啦, 午飯就睇吓電視, 老細今日唔返, 不過就會搖控你做嘢咁啦, 下午食咗個豐富tea, 因為今晚要等佢地合唱團完咗先有飯食! 返屋企前去萬寧又抬咗兩條片返去, 返到去阿媽就閃啦, 咁我就同柏仲沖涼, 幾日冇同佢沖, 發現佢背脊位紅咗同有點點, 唔滑啦, 係因為阿媽冇開冷氣, 蒸熟咗我隻仲仲! 唯有同佢再搽多D粉等D粒粒退番啦, 真係肉痛死! 沖完涼執吓陣間出去D, 就同柏仲玩吓, 幾開心呀佢! 差不多時間就行出去, 老公未走得, 所以開始唱歌後佢都睇唔到, 不過阿笨唱得咁hea都冇咩好睇, 希望佢到時唱得好D! 唱完陸生同程太都未到, 終於嚟埋啦, 但活動仍進行中, 等我地執好家當, 都真係要走啦, 有咩問答遊戲都唔玩啦, 明天仲要一早畫班! 去食嘢時笨元已經想瞓, 食咗陣又唔想食要瞓, 咪由得佢囉, 點知返到去沖涼時嘔喎, 到瞓著左之後又嘔, 好在佢都識落咗床先嘔, 都係抺地啫! 應該係攰得滯啦, 今日真係全日未停過, 嘔完又冇事啦喎! 柏仲食埋奶11點都瞓啦, 我地都係12點左右就瞓, 不過柏仲2點又發夢喊醒, 好在噯一噯都瞓番啫!
 
 

沒有留言:

張貼留言