2014年5月25日 星期日

25/5/14

25/5/14   SUN   VERY HOT*
今日老公朝早去踢波, 所以我醒嗰時已經唔見咗佢, 得番我兩隻小豬! 八點幾起身餵咗柏仲先, 仲要捉笨元做好珠心算先可以砌新買盒禮物, 初頭都口黑面黑架, 最終咪做得好快囉, 食埋早餐同佢一齊砌添啦, 柏仲唔瞓住咪一齊玩囉, 一邊同笨元砌lego, 一邊同豬仲玩轉身, 佢終於比我影到佢轉身啦! 老公十點幾十一點返咗嚟, 但都冇出去買嘢因為實在太熱了, hea到咁上吓老公就揍笨元去踢波, 我就照顧我隻柏仲啦, 瞓到1點多就沖涼食奶, 之後咪同佢玩囉, 玩咗大半個鐘我都要煮午餐, 邊食邊睇running men, 豬仲就喺枱邊口郁郁, 但都冇嘢啱佢食! 食完嘢要哄佢瞓啦, 而家扭人抱佢瞓, 好在都係哄一陣就算啦, 我就邊做吓家務邊睇電視啦, 6點佢先肯起身, 食埋奶出得門口已6:45, 大家都遲咗所以BOOK咗位間酒樓都冇留位, 於是去番aeon嗰邊, 最快攞到位的是食咖哩咁就食呢間, Carlie都啱啱到, 大家一家四口咁食個飯啦, 佢地3個小朋友係咁圍住柏仲玩, 初頭都OK, 到開餐時就唔肯啦要抱住嚟食但又手郁郁! 老公食完就交比佢, 我可以安心食! 食完我地就上咗去phoebe屋企睇B, 個半月的BB軟綿綿架, 4個月咁大分別呢, 不過我記得柏仲個半月時都冇咁軟身呢! 玩到十點多要閃了, 返到去快手沖涼K.O.笨元, 柏仲比我放咗落床仔後頂唔順自動關機, 咁等我地沖好涼搞掂哂先叫醒佢食奶啦!
<4個小朋友!>
 <反瞓仲!>
 <相差4個月大的BB~>
<交換嚟抱吓先!>


沒有留言:

張貼留言