2014年5月6日 星期二

6/5/14


6/5/14   TUE   COOL

今日佛誕放假一天, 幾星期的悠長假期過埋今日正式告一段落, 咩都要回復正常啦! 今日節目都好簡單, 主要係去睇蜘蛛俠2, 本來諗住朝早睇架, 但琴日太遲先買飛, 結果只可買下午, 都有好處GE唔洗咁早起身! 朝早8點幾都要起身, 柏仲叫食奶, 食完咪叫老公起身囉, 出去食早餐, 試比柏仲食白麵包, 都食到喎好叻仔! 之後老公有公事要做就出咗去, 我一拖二回家, 要笨元溫一陣書先再玩, 柏仲就喺車仔瞓咗, 諗住好心比佢瞓落床舒服D, 點知郁佢就醒咗, 係要人同佢玩, 12點左右係咁扭, 以為佢換食啦, 咪同佢沖涼開奶囉, 點知到食嗰時就扭瞓, 幾辛苦咁食咗4安就入番房瞓, 但我地又要揍佢入青衣放低佢睇戲, 所以瞓咗個幾鐘都要抱佢起行, 又醒咗陰公! 一路撘車都呆呆地, 去到放低佢我地又閃啦, 落到去青衣城買D嘢食就入場, 搞笑事發生, 播預告片時, 竟然叫我們戴3D眼鏡, 但我地明明買2D架嘛, 咁都算, 到真正做時都仲係3D, 於是有人出去買, 最終職員走入嚟話播錯咗, 轉頭會播番2D, D人話不如比副3D眼鏡咪得囉! 做足兩個幾鐘, 笨元都睇得有D不耐煩, 因為吹水嘢多過打, 隻電魔又好流咁, 所以我都覺得一般! 睇完又要馬上返上去揍番柏仲啦, 嫲嫲約咗人出去食飯嘛! 冇再出街啦直接返屋企叫外賣算, 笨元又可以玩玩具, 柏仲又可以休息吓, 隻豬仔係都唔肯瞓, 到食飯時就放佢喺學行車漫遊吓囉, 之八點幾九點老公打暈咗佢, 我又係勁眼瞓, K.O.笨元我都冇出現, 就咁goodnight佢就算, 喺梳化瞓到11點幾, 老公叫醒我起身餵柏仲啦, 柏仲咪瞓住食囉, 我地就餵完抖咗陣先瞓!

沒有留言:

張貼留言