2014年5月4日 星期日

3/5/14


3/5/14   SAT   WARM

今日我地又走咗去街玩! 朝早柏仲好好瞓, 到我出門口都未起身, 咁我就揍笨元去畫班, 柏仲留比daddy! 之後我返工啦, 都係做番自己嘢囉, 執番好D相寫番日記咁啦! 老公12點幾就帶咗兩隻嘢上嚟, 笨元冇人理呀不過佢有機打就得, 柏仲一嚟到就整PAT屎先, 好在帶齊嘢同佢換咗片先比人玩, 不過都吽吽地架啦, 1點閃人, 約咗程生佢地午飯, 因為print咗嘢要攞比佢嘛, 食完我地就先返屋企, 餵咗柏仲餐奶, 換一換行裝就去荃灣, 買明天煮母親節大餐D嘢啦! 推住車仔柏仲可以瞓吓, 先去咗睇玩具, 滿足咗笨元先, 跟住就落去超市買食物啦, 主力係海鮮, 因為牛扒已經喺荔枝角買咗啦! 欠少少嘢就過埋隔離一田買, 跟住就回家煮晚餐, 但笨元都唔係好願食咁衰到死! 柏仲食咗藥, 想瞓多過想食, 12點叫醒佢食多餐先瞓啦, 我地就掛住睇電視, 搞到3點先瞓, 因為我11點時又喺梳化瞓夠咗呢! 
<瞓咗喺Daddy強勁的臂彎中>
 
 <馬騮你同我玩呀?>
<好啦我同你玩吓啦!>
 <不過我地玩咩好呀?>
 <咦...咪咪你原來喺到架!>
 <邊睇電視邊玩腳!>
 <但玩完腳食手好似唔多乾淨喎!>

沒有留言:

張貼留言