2014年5月28日 星期三

28/5/14


28/5/14   WED   VERY HOT

今日敏瑩請假, 咁我地就唔撘41A, 反正咁早落樓撘番46X都得, 老公就揍柏仲入去, 隻豬仲都係有咳, 睇怕都係要睇醫生, 但都要明天先有得睇! 返到學校都算排得前, D入去我就撘得切車買早餐返工! 上午都係做吓自己嘢啦, 午飯後老細未返我地都唔睇電視住啦, 唔係咁好睇! 下午全部人返哂嚟, 好在開會唔洗我啫, 咁做好本份就自由啦, 放工返青衣, 豬仲咳得勁咗, 馬上同佢book明天睇醫生啦, 食飯前陪佢練吓坐先, 食完飯就做道具仔比我地影相, 嫲嫲話柏仲今日係舊曆6個月啦, 話咁快就半歲呢, 但又病食埋蛋糕仔就回家啦, 沖好涼就理吓隻仲啦, 見仲有D藥尾就比佢食埋先, 再噴吓個鼻好瞓D, 果然未夠9點自動關機瞓咗, 咁唯有夜D先餵埋餐奶, 佢真係瞓醫要過食! 跟住同子元敷番個mask, 佢話自己黑咗好多, 咪同佢敷個美白囉, 整完幾滿足呀! K.O.咗佢我都敷個mask, 敷完就瞓咗覺先, 到咁上吓就餵柏仲, 佢自己都咳醒咗, 咪順手餵埋佢囉!
<幫手照顧細佬!>
 <努力練習坐坐!>
 <被迫玩自拍!>
 <舊曆6個月大, 嫲嫲買咗cake仔!>
 
 
<敷mask中, 貪靚鬼!>

沒有留言:

張貼留言