2014年5月24日 星期六

24/5/14


24/5/14   SAT   HOT

今日都係一早揍笨元去畫班啦, 交低柏仲比老公我就閃了, 好在等一陣就有巴士, 仲早過敏瑩佢地到, 由於程生佢地帶埋婷婷嚟, 所以我一揍二上畫室, 搞掂先買埋早餐仆返工! 放工時老公趕唔切過嚟公司, 唯有喺美孚會合咋, 佢地又冇得玩柏仲! 喺美孚食美心咋, 食完老公揍笨去踢波, 我就揍番柏仲返屋企, 由於老公已幫柏仲沖咗涼食咗奶, 冇咗呢兩樣嘢做變咗難瞓覺啦, 唔理咁多先吸咗塵先, 嘈都唔怕未瞓嘛, 跟住條友仔喊到顛哂, 唔抱唔得, 噯咗陣終於瞓到, 咁我就可以做埋D家務, 真係做死我, 點解間屋可以咁dirty! 仲有摺埋D衫都已5, 柏仲醒咗食奶, 跟住就出門口去奧海城同老公會合, 因為我要買過對波鞋嘛, 最終買番當時都睇中但嫌貴嗰對, 整定! 跟住想去黃埔同程生佢地晚飯, 佢地啱啱出門口就嚟車埋我地, 過到黃埔先睇咗傢俬, 佢地諗法好多, 要大量儲物空間, 連我地睇中嗰隻組合床都覺得唔夠, 咁真係好難搞! 敏瑩就係咁要公主城堡, 生女呢就要接受! 睇完就去食嘢, 程太選咗間食拉麵, 少少貴啦但幾好食, 去埋反斗城笨元買咗佢份評估禮物, 就開開心心返屋企, 不過返到去太夜唔可以玩住, 沖完涼要佢即刻瞓, 因為佢話要做埋D珠心算再砌喎, 太夜啦!
<熟睡中的寶寶!>
 <愛玩自拍!>
 <哥哥幫到手!>

沒有留言:

張貼留言