2014年5月7日 星期三

7/5/14

7/5/14   WED
今朝柏仲未夠6點就喺到嘈, 老公又噯我又噯, 放埋佢上大床都冇用, 仲要坐喺到都唔肯, 見都六點幾就起身餵藥餵奶, 夠鐘就叫醒笨元同老公, 搞掂就出門口, 笨元仲要去買早餐! 揍完佢我就返工啦, 比老細琴晚個msg折磨咗成晚, 因為佢要個水晶座有lego喎, 搞到我又要問, 好在最終都搞到, 不過佢中午返嚟之後又整第二單嘢我煩, 買咗隻擺設嘢送比台灣個客, 要整個有座GE BOX嚟擺住佢, 結果搞咗我一個下午都得個吉, 明天繼續! 放工去咗曬大相, 唔係個贈卷又過期! 跟住咪返去睇我兩隻豬囉, 返到去奶奶話求先柏仲比條毛巾遮住咗個樣, 笨元又唔知要救佢, 好在最終佢都聽到柏仲求救咋! 我同笨元做好功課, 柏仲就醒啦, 又要抱住佢玩一輪囉, 老公今晚夜咗返, 我同笨元都好餓, 唯有食住等啦! 8點左右回家啦, 落住雨得一把遮咁, 梗係比柏仲遮啦! 回家後一時理吓個大一時理吓個細, 九點幾笨元瞓咗, 十點柏仲食奶, 之後先叫做可以自由吓!

沒有留言:

張貼留言