2014年5月13日 星期二

13/5/14


13/5/14   TUE   RAIN

今日都係阿媽過嚟揍柏仲啦, 起身後試焗麵包, 諗住比個新鮮笨元食, 點知佢係要食個隔夜GE, 是但啦! 奶都餵唔切就走人啦, 返到去唔太晏啦, 跟住我又趕返工啦, 買埋早餐返去嘆吓先! 都係上吓網等等, 冇咩特別嘢, 午飯後就睇吓電視啦, 下午chat得好忙, whatsapps, FB, 都唔知講得邊到! 放工馬上閃人啦, 因為要買料今晚煮晚餐, 由於得我同笨元食, 所以只係煮三文魚意粉, 再買埋腸仔火腿整麵包就返去, 阿媽已幫柏仲沖涼, 咁我就做少樣, 只係幫笨元沖啦, 不過柏仲一個人喺廳怕喎, 係咁想入廁所找我, 唯有抱一抱佢, 等笨元自己沖啦, 等佢沖好叫佢睇住柏仲我先可以安樂沖個涼, 然後邊預備晚餐邊同笨元溫習, 一得閒就抱一抱柏仲等佢唔洗成日坐喺學行車, 有時又放佢入床仔啦, 但佢近來勁練習反身, 叫哂救命咁好麻煩! 快手煮起個意粉食, 柏仲又喺你身邊痴住啦, 呢隻仔都係痴身! 洗埋碗就同笨元一齊整麵包, 都算幾成功, 搽蜜糖喺面好似樣, 笨元一整完已食咗一舊, 睇埋套too cute就要瞓啦, 柏仲就9點已頂唔住瞓咗, 我哄咗笨元瞓都喺梳化hea到老公返嚟, 食咗個甜品, 睇埋套韓劇就餵奶, 然後又喺梳化瞓咗, 因為老公想睇埋笑傲, 所以12點幾先瞓呢!
<好捧場呀!>
 

沒有留言:

張貼留言