2014年5月17日 星期六

17/5/14


17/5/14   SAT   HOT
今日都係忙忙地的一天, 朝早揍笨元去畫班, 睇住架6號走咗, 又已經遲, 唯有去撘地鐵, 行到隻嘢咁! 比佢食埋早餐送埋上畫室就買早餐返工, 做吓嘢無聊吓咁等放工, 老公差不多1點先嚟到, 所以佢放低柏仲比我地玩之後就落去KFC買嘢食住等, 食完佢就同笨元去踢波, 我就揍柏仲返屋企, 等巴士等我佢瞓鬼咗, 返到去同佢沖咗涼食咗奶又瞓過, 梗係啦, 朝早冇瞓過嘛! 佢瞓覺我就做家務啦, 真係要做足幾個鐘, 我唔喺屋企一朝佢地已經可以反轉間屋, 執死我! 5點幾柏仲繼續瞓緊, 但約咗老公喺沙田會合嘛, 好在佢都知醒, 馬上食埋支奶就閃人, 入到去都差不多7, 去咗一田睇BB, 試就試啱咗但最終冇買, 因為下星期四開始做特價差3百幾蚊喎, 咁等吓先囉, 始終舊嗰架唔係坐唔到係收唔到啫! 食完晚飯跟住去咗荷花再望吓, D貴嘢冇咩啱咁就撘火車返屋企啦! 契媽過嚟比埋禮物子元, 但時間關係只係喺樓下講咗幾句就走啦, 返到屋企要笨元做埋餘下的功課先比佢開嚟玩, 做得超快! 砌咗一部份就要瞓啦, 明天又要合唱團表演!

沒有留言:

張貼留言