2014年5月18日 星期日

18/5/14

18/5/14   SUN   HOT
今日係充實的一天, 朝早柏仲8點幾嘈就比佢開餐啦, 跟住叫老公起身就煮早餐笨元食, 因為10:15要去小童群益會集合, 勁催佢先出得切去, 我就執埋嘢直接去太興, 本來諗住同埋程生佢地食早餐架, 但婷婷嘔喎, 唯有遲D直接喺西鐵等, 我地食埋個早餐去咗超市買吓嘢就回家, 返去執一執嘢又要出發, 喺西鐵站同程生佢地會合過poly, 去到都仲要等因為遲咗放, 老公去探定路飯堂喺邊, 一放馬上就去飯堂, 快食完休息吓就送番佢地去會場, 我地繼續hea, 餵埋柏仲餐奶就過去入座, 本來話我地得樓座架嘛, 但由於堂座好多位淨要人去充撐要我地落番去, 不過我地喺樓座最前嘛, 唔想郁, 兩個細的又瞓哂, 我地賴死唔走佢都吹我地唔漲, 只係當佢地表演完我落去揍番兩個上嚟, 睇哂全部比賽以為話要影相, 但最終係冇得影, 好在冇地方去, 否則等咁耐原來唔洗影相都幾係嘢! 完哂就行過去尖東食日式放題, 不過除咗刺身, 燒物嗰D都係好一般! 食到八點到撘西鐵返去啦, 沖完涼分工搞掂兩隻嘢, 笨元話要砌埋盒Lego, 都由得佢啦, 砌到11點玩咗陣就要瞓, 明天仲要迪士尼之旅! 12點餵埋柏仲先有得瞓, 今日真係夠哂攰!
<shopping仲!>
 <第一次坐購物車!>
 <睇哥哥表演呀!>
<合唱團表演!>
 
 <放題中!>
 <兩個洗唔洗咁sweet!>

沒有留言:

張貼留言