2014年5月21日 星期三

21/5/14

21/5/14   WED   RAIN
今日有程生車我地入青衣, 真好! 先車我上嫲嫲到放低柏仲, 跟住揍埋子元返學再嚟車番我去公司, 又慳錢又慳時間, 慢慢買埋個早餐返工, 都係寫吓日記hea吓咁啦, 冇咩特別! 午飯後咪睇電視囉, 老細開會唔返, free! 下午都係做自己嘢啦, 食個細細的tea又放工啦, 返到去笨元當然又掛住睇i-pad, 睇完佢功課叫佢寫番今日學的字, 咁佢又寫得出就放過佢啦! 到咁上吓柏仲又醒咗, 就一齊入房玩, 真係好怕笨元會整到柏仲! 老公返嚟就開飯啦, 放柏仲喺床仔佢又唔肯, 於是放佢喺車仔囉, 咁佢又好地地喎, 望住我地流哂口水咁好搞笑! 食完抖陣先走, 柏仲繼續坐吓車仔, 佢條友無所事事就係到咬手把, 幾傻樣呀! 回家後沖好涼陪柏仲玩陣, 又搞掂笨元D嘢先可以餵奶, 開足7安比柏仲食得哂仲瞓埋, 所以我地都11點就瞓啦!
<好似小吉呀!>
 

沒有留言:

張貼留言