2014年5月31日 星期六

31/5/14

31/5/14   SAT   VERY HOT
星期六都是如常咁我返工啦, 子元唔洗畫班, 我可以晏D先出口, 返到公司都係hea吓啦, 到差不多1點老公揍柏仲上嚟, 咁啱基哥喺到, 不過佢又冇所謂, 仲一齊玩B! 夠鐘收工就落去食午餐, 老公揍笨元去踢波, 我就揍柏仲返屋企, 食咗奶瞓覺, 我就可以做家務! 瞓咗兩個鐘左右起身, 我都做好哂嘢, 就同佢玩吓先, 等老公6點多返到嚟就要趕去醫院睇一睇老豆, 局去啦冇法, 咁佢跌斷腳都要照一照顧佢! 搞掂又即刻趕返屋企換一換衫出去食飯, 約咗程生佢地喺長沙灣食, 由於太熱啦都再去食雪糕, 大家都想快D返屋企, 最好笑係敏瑩約子元明天去佢地新屋會所, 咁又約咗明晚再見! 回家後齊齊快手洗白白餵奶等等, 舒服哂!
<試味!>
 <最愛食...膠!>
 <Aunt Carlie買的新衫, 好窄...!>

沒有留言:

張貼留言