2014年6月1日 星期日

1/6/14

1/6/14   SUN   VERY HOT*
今日真係熱到唔想出街, 朝早瞓到八點幾啦, 頂唔住柏仲搞搞震要起身, 食奶又食得衰衰咁, 老公病病地要我煮早餐, 煮又係我洗又係我, 做死我! 跟住佢叫做做番D, 買過個花灑水龍頭去整, 搞咗一輪終於完成, 又有人嚟整番個wifi, 總之就好忙碌, 阿媽又打嚟話佢好似冇關燈同風扇想我去幫佢睇, 我咪話囉燈同風扇唔會爆炸唔怕啦, 最終都冇去睇, 我地又唔諗住出街架啦, 冇法! 到咁上吓柏仲醒咗就食奶, 食完一輪都未肯瞓, 3點幾先瞓, 我地就求奇煮咗D雲吞食, 都係休息吓, 老公同柏仲瞓咗, 我就要陪笨元, 大包約明天游龍舟水, 咁有人車埋去梗係冇所謂啦! 6點幾柏仲食埋奶就出門口, 去敏瑩新屋會所玩, 柏仲支奶食得3安就唔食, 係咪咁冇胃口呀! 幾個細路玩緊, 程生佢地上咗新屋, 我地兩個大人睇4個細路, 婷婷跑嚟跑去最終又跌到! 等佢地搞掂就去附近搵間茶餐廳食晚飯, 試定都差不多, D都要轉場架啦, 希望敏瑩入到荔天啦, 咁佢地就可以做多6年同學! 食完仲去咗Aeon shopping, 再車埋我地返屋企, 超好! 回家後快手洗白白, 笨元瞓得覺都11點多啦, 我地就要餵埋奶先可以瞓!
<試食餅餅!>
 <好好味呀!>
 <子元幫手照顧柏仲!>
 <好動人的場面!>
 <笑得超可愛!>
 <一副無辜的樣子!>
 <大有大玩, 細有細玩!>

沒有留言:

張貼留言