2014年6月30日 星期一

30/6/14

30/6/14   MON   HOT
今日做咗日FTM, 原來真係幾攰吓! 朝早未夠7點起身, 叫醒笨元就餵豬仲食奶, 準時出門口有順風車撘, 今日返學校睇才藝表演, 問咗學校可以帶埋柏仲去咁就OK! 揍咗佢地入學校就同程生去快食個早餐, 然後上番學校門口等入去, 坐最前座同apple, 佢就可以玩柏仲, 睇表演都係1個鐘左右, 柏仲都算幾合作, 係靜咗時扭吓, 人地表演緊佢都專心睇! 睇完都係10, 撘番巴士出去美孚, 去搞埋銀行嘢都搞到11點多, 再買少少餸今晚煮就返屋企, 已經熱到我死死吓, 餵餐粥柏仲食佢就瞓, 瞓醒12點就再食奶, 然後等佢再瞓時我就煮午餐食啦, 都是簡單煮個烏冬咋! 等佢醒咗就陪佢玩吓, 玩到4點就準備出門口去接子元, 但預唔夠時間, 好在程太今日接敏瑩, 叫佢接咗喺巴士站等, 剛好趕到! 我推埋車仔嚟撘巴士都冇問題, 好過揹實在太熱! 返到屋企沖哂涼就餵柏仲餐奶, 等佢瞓咗就馬上煮飯食, 食到一半老公打嚟話佢就返到問有咩餸食, 原來佢早咗返得到香港, 但只餸下肉餅, 咪叫佢煮個麵算囉! Daddy返咗一陣柏仲就醒啦, K.O.咗笨元就同柏仲玩吓再去餵埋奶佢就瞓, 老公攞咗支香精油返嚟, 幫我按摩吓肩膀位, 勁舒服, 就算晚上柏仲醒幾次, 我都好快瞓番!
<口腔期咩都放入口!>
 <餅先食得架嘛!>
 <偷偷攞哥哥D玩具食!>

沒有留言:

張貼留言