2014年6月2日 星期一

2/6/14

2/6/14   MON   VERY HOT
今日節目豐富, 朝早八點幾起身餵奶後就叫醒埋嗰兩個出去麥當當食早餐, 回家後收拾行裝準備下午去沙灘! 11點幾要出門口入青衣, 約咗阿媽, 阿嫲同奶奶一齊飲茶慶端午嘛, 咁啱giv仔佢地喺隔離枱喎, 真係約都冇咁啱, 可惜柏仲瞓咗佢冇得玩, 我就去咗玩丁丁! 佢地一走柏仲就醒咗, 試比佢坐bb櫈唔肯囉, 唯有等佢再大D坐得穩D先再試! 飲完茶就返屋企執埋下半場行裝出發去黃金海岸, 不過人太多又泊唔到車, 唯有轉去咖啡灣, 都要等咗陣先有車位, 搞掂哂已3點幾, 找到個唔錯的地點落腳, setup我們的架部, 都真係幾誇, 又蓆又波波池又餐枱倚咁! 同柏仲換埋游水片就下水禮啦, 由於都幾大浪吓, 所以一落到水佢都幾驚有D, 但係可以接受的程度! 玩咗陣就上水交番比daddy, 我又要揍住子元玩陣嘛, 呢個先係驚水! 陪佢浸完一輪都上番水玩沙啦, 換大包kai哥佢地落下水, 我地看嘢! 勁玩自拍啦, 柏仲個豬樣真係超可愛! 玩到5點多就開始執嘢沖身收拾得, 剛好兩個鐘攞番架車閃人, 又去深井買嘢嘢加餸, 柏仲喺車叉叉電, 返去就飲奶啦, 然後不甘寂寞唔肯喺床仔, 搞到人地食餐飯都唔安, 之後仲要嘔咗幾次奶, 都好嘔咗D痰出嚟, 順手沖埋涼囉, 但沖完都仲有得嘔, 搞到我都要換埋衫! 食完飯切吓蛋糕啦, 柏仲6個月大啦, 話咁快! 食埋蛋糕同甜品就回家啦, 返去大把嘢要洗, 仲要大家都好攰, 先餵咗柏仲食藥, 跟住笨元沖好涼敷緊mask時瞓咗, 要抬佢入房, 我地搞掂D細等餵奶時都係敷住mask瞓咗, 1點先知醒餵埋柏仲再瞓!
<沙灘之旅開始!>
 < 一隻豬仲!>
 <熱到面容扭曲!>
 <見到你就肉緊啦!>
 <你都唔洗流哂口水架!>
 <柏仲又比我捉住, 好不滿!>
 <比姑姐引咗一輪, 笑番!>
 <放喺波波池抖抖先!>
 <柏仲不算太怕水啦!>
 <係有少少怕啫!>
 <呆咗...定太曬?!>
 <慶祝6個月大!>
 <冇得食都唔洗咁GE樣架!>

沒有留言:

張貼留言