2014年6月5日 星期四

5/6/14

5/6/14   THU   VERY HOT
今日嫲嫲屋企冇水, 所以佢過嚟揍柏仲, 老公又話要早出去, 所以未夠8點嫲嫲就過到嚟, 我地喺樓下撞見呢! 今日都算早出到門口, 所以買得切麵包撘得切巴士! 揍咗佢返學我又趕得切巴士, 買埋早餐返公司, 冇咩嘢做, 老細又全日消失冇浦過頭, 最鐘意就係咁, 下個月起佢仲消失兩個月, 超開心! 上午都係做吓自己嘢啦, 上吓網咁, 午飯後睇吓電視打吓機無聊吓, 下午又係做吓嘢時又hea吓啦! Tea有人建議食starbucks, 食阿公GE冇咩所謂啦, 不過嚟緊真係要做番吓運動, 又肥番好多, 晚上真係唔可以食飯! 放工行返去, 又要入票又要買嘢咁, 不過好在行返去咋, 因為美孚橋底炒車, 基本上係塞哂! 返到去熱到漏水咁, 要馬上沖好涼先可以理柏仲, 大包上嚟食飯, 食完又催奶奶走, 本來我洗碗都可以, 但因為太多嘢忙緊, 我只係覺得自己不停喺屋入面走嚟走去! 終於搞掂時已八點幾, 柏仲又唔多肯瞓, 晏咗一輪先肯, 放番落床都冇再嘈, 我都頂唔住喺梳化瞓咗, 不過瞓之前做咗陣situp 因為肚皮嗰塊肌肉真係被撐開得好緊要, 唔係肥而係突咗出嚟, 唔怪得縮極個肚皮都縮唔到! 睇嚟真係要提番起個心肝先得! 瞓到十點幾十一點老公叫醒我要餵仲啦, 換咗新奶咀開頭係有D, 不過見佢飲得舒服咗喎, 勁快飲完瞓過, 我都要瞓啦!
<子元咁快就甩第6隻牙!>

沒有留言:

張貼留言