2014年6月4日 星期三

4/6/14

4/6/14   WED   VERY HOT
今日下午請假, 柏仲打針嘛! 朝早老公要過海做嘢, 於是我要揍埋柏仲入青衣, 咁鬼熱真係幾辛苦! 揍得佢去到茶水站就已經就嚟九點, 快快返工買早餐, 仲要幫老公問吓周轉D, 話咁快就借到錢, 銀行真係咁水浸! 1點就閃人, 去咗AEON間板長食壽司, 為咗攞埋個會員, 食完撘地鐵去到青衣城仲買埋笨元星期五學校活動要著的背心, 又要趕上去健康院了, 例遲啦, 分頭行事老公去揍豬仲落嚟, 我去登記先, 磅重有8.2KG, 跟住等發現監察, 原來要睇埋佢識唔識拿住姑娘手上搖緊的搖鈴, 還要自己坐得穩, 腳仔要夠力支撐企到當大人扶住腋下, 柏仲全部過關冇問題, 1歲先再返嚟做發展監察, 不過姑娘話一定要開始試食固體啦! 跟住又係去打針的環節, 今日要打3, 一條腿1, 一條腿2, 真係夠哂痛! 雖然唔算喊好耐, 但去約期時都仲有D諗番就痛的感覺要喊吓! 搞掂哂都係4點多D, 食咗個麥當當, 嫲嫲就揍佢返去食奶, 我地就去揍笨元放學, 老師見我地咁齊人又講吓笨元今日衰咩啦, 佢又搶tiger手上的書嚟玩, 結果爛咗, 叫佢講就蚊芝咁細聲講極都講唔到, 麻鬼煩! 返上嫲嫲到hea 陣先出門口, 去愉景新城食晚餐, 笨元又可以睇吓玩具咁啦, 食嘢時柏仲都算係咁, daddy打暈咗佢可以安心咁食, 食飽佢就醒啦喎! 去反斗城買咗D米糊比柏仲試吓, 等嫲嫲唔洗成日煮咗佢又食得少! 回家後全部沖個靚涼, 搞掂哂就可以玩吓, 柏仲而家好鍾意同人吹水, 一齊大叫! 差不多10, 瞓覺的瞓覺, 食奶的食奶, 我地11點多都瞓啦!
<等打針...幾定當!>
 <比人玩?>
 <做咩影叮噹?>
 <原來子元喺入面!>
 <司機笨元!>
 

沒有留言:

張貼留言