2014年6月6日 星期五

6/6/14

6/6/14  FRI   HOT
今日好在早咗出門口, 因為班車勁早, 個個著哂summer look返去, 要佢地影吓相咁啦! 買早餐返工啦, 老細今日又唔浦頭, 真係好! 朝早都係做吓自己嘢, 午飯後都係睇吓電視, 仲有講吓做運動啦, 我個肚皮位塊肌肉愈來愈突, 唔掂! 下午都係做吓自己嘢啦, 四點幾時老公打嚟話揍唔到笨元, 搞到我又要早走入去揍, 回家後馬上又要催促佢做功課, 去合唱團之前叫做做淨少少! 返到屋企時柏仲瞓咗, 可以唔洗理佢住, 到佢醒咗就比咗D餅佢食, 今次終於食得好好啦, 食哂仲嫌唔夠係到喊喎! 揍咗去合唱團我地就晚飯啦, 都係討論吓明天派位啦, 夠鐘就去接番佢地, 玩到九點幾先走, 回家後又要沖涼又要食藥, 子元仲要做埋嗰少少功課, 但做到勁唔願咁, 好乞人憎, 加埋冇得比佢玩就要瞓咪仲黑面囉! 至於柏仲等唔切我沖涼出嚟先食奶, daddy, 食飽就瞓啦! 我地就睇埋笑傲先瞓!
<食呀食...比人發現咗!>
 <冇你咁好氣! 食咗先算!>

沒有留言:

張貼留言