2014年6月8日 星期日

8/6/14


8/6/14   SUN   HOT

今朝八點幾比柏仲嘈醒, 局住起身餵佢啦, 跟住叫老公起身煮早餐, 食完嘢諗住出去荃灣訂埋張床, 估唔到就係咁搞到笨元哮喘發, 因為空氣好差, 又冇帶埋支氣喺身喎, 去到荃灣後佢已經係咁咳, 入咗室內後叫做好少少, 但都係keep住咳, 比佢去睇咗玩具先, 我又買咗少少餅比柏仲, 跟住就去訂床比訂金啦, 度咗尺先有得做圖, 食埋嘢就回家了, 笨元一路勁咳, 聞咗氣叫做好少少, 但都係冇太大幫助, GE勢又要去進貢! 食咗上次D藥先, 見步行步, 睇完running men佢地三條友瞓哂, 我又係到做家務囉, 仲預備咗今晚煲粥, 因為老公去踢波唔會食好多嘢, 笨元咁GE樣又唔會食好多, 所以再加個意粉就算! 煮起個粥柏仲醒咗就比佢試吓, 先比一湯匙佢試, 條友勁興奮chok哂身咁, 慢慢掌握到餵佢的方法後, 好快食哂嗰一匙, 一見我行開, 又喊又追入嚟廚房喎, 咪再加一匙比佢試囉, 就係咁食咗三湯匙, 到第四匙開始慢啦, 不過都已經好好! 到我地食埋就補番4安奶比佢, 食完竟然仲喊食, 好少有, 但唔敢比咁多佢! 扭到9點幾先瞓得著, K.O.埋笨元我就可以休息了, 老公仲慘, 去到球場換哂衫先話紅雨冇得踢要回來, 12點幾餵埋奶再睇埋套錢的化身先瞓, 笨元瞓入咗眼就冇咩啦, 但都係要去睇吓醫生先安樂!

沒有留言:

張貼留言