2014年6月26日 星期四

26/6/14

26/6/14   THU   HOT
今朝竟然係我地撘得切巴士但敏瑩撘唔切, 我地上咗車先見佢message話等緊車, 真係第一次! 返到學校咪得個熱字囉, 真係超辛苦! 趕得切車返工, 買埋早餐就返去hea, 因下午要去開會, 所以一食完晏就走人啦, 好在可以喺手機繼續睇套劇! 兩點過到去老細都到咗, 但等齊人開會都等到2:40先開得成, 好在3點幾已經開完, 但老細唔肯走, 要借D二問佢call咗司機嚟未, 咁我就4點已可以閃人, 慢慢返青衣買埋魚柳包先去接笨元, 但去到已4:40架啦, 都仲未開門, 而且條龍已經九丈遠, 係到諗緊點算時, 見到敏瑩公公喎, 今次真係痴得就痴啦, 又要一齊撘41A! 佢兩個等車時個衰樣, 真係忍唔住要影下放上group, 上到車兩個吹水的內容亦真係好搞笑! 行到返屋企已經超攰, 大家都過一過水先, 老公一早返咗嚟, 所以嫲嫲已回家, 咁等柏仲醒咗應該夠鐘食奶嘛, 點知條友可能下午食咗飯先瞓所以唔餓, 係都唔肯食, 咁又要出門口去荷李活廣場踢波嘛, 唯有熱番支奶先, 去到再飲, 果然去到餓啦就飲哂! 今日夠時間, 可以放柏仲入草地影吓相, 真係好可愛呀! 之後都係抱住豬仲睇吓波, 又放佢喺車仔睇吓親子王, 子元後期已經出咗嚟休息, 我又走咗上台位影吓相咁, 幾好玩! 踢完個個都要返去交人啦, 咁我地咪一家四口去食晚飯囉, 基本上係邊到有位就去邊到食, 最終試咗間新嘢都係食日本嘢, 有麵有飯有壽司都OK! 食完仲試埋杯楊枝金露爆珠, 好正! 但返到屋企已經超攰, 沖好涼仲要餵埋奶, K.O.埋隻小笨元咁, 已經11點半啦! 不過我地都睇埋愛回家先瞓呢!
<佢兩個坐哂喺地下食嘢...>
 <好可愛的坐草地相!>
 <daddy和哥哥喺後面玩緊!>
 <呢張相超似子元細個!>
 <我的足球寶貝!>

沒有留言:

張貼留言