2014年6月7日 星期六

7/6/14


7/6/14   SAT   HOT

星期六都係如常咁揍笨元去畫班, 然後返工啦, 買埋粥返去食, 不一會已收到Johnson消息, 敏瑩派到第18志願, 嗰吓我都勁sad, D咁講係派咗全區最最最差嗰間 深街! 真係派深官都仲好D, 起碼間校舍都係似樣又近, 派到深街真係想講句! 於是佢要上嚟print嘢同填表然後去交, 咁同事們又冇咩所謂, 都係幫一幫人啫, 不過真係替佢地心煩, 叩唔到門都幾大穫! 真係只可以講句願主保佑! 12點幾老公帶埋兩隻馬騮上嚟, 柏仲又比人輪啦, 咁佢又好玩得, 冇咩所謂啦! 夠鐘就落去食KFC, 食完老公揍笨元去踢波我就帶柏仲返去, 隻豬仔又小睡片刻返去先開餐, 想同佢試吓食固體都唔掂, 太餓了唔願試, 沖支7安比佢轉頭就食哂! 玩到3點幾先肯瞓, 咁我就做埋D家務囉, 老公今晚踢波, 加上敏瑩佢地唔同我地食, 所以笨元返來後只係叫pizza! 不過我就冇咩mood, 因為再比豬仲試糊仔佢都係唔肯食, 之後比奶佢都扭架, 不過老公同佢吹陣水佢又肯食番, 我都係冇咩EQ! 搞掂我地就食嘢先, 然後同兩隻豬沖涼, 跟住老公就出咗去踢波, 柏仲八點幾瞓咗, 我就同笨元一齊睇電視到9:30就哄佢瞓, 我自己都喺梳化瞓咗, 老公打返嚟問我食唔食嘢都唔知! 最終佢都買咗嘢返嚟一齊食, hea吓餵埋餐奶先再瞓!
<唔食糊仔呀啦, 唔比奶你食!>
 <我諗佢D牙真係好痕!>

沒有留言:

張貼留言